Prince of Persia Tsotدانلود بازی شاهزاده

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
18:58
چهار شنبه 1 مرداد 1393

Prince of Persia TSOT یکی از نسخه های موفیت آمیز از سری بازی های شاهزاده پارسی برای کامپیوتر است که توسط شرکت Ubisoft در سال 2003 میلادی عرضه شده است. King Sharaman و پسرش حال از کشور هند گذشته اند و در حال ادامه مسیرشان در این ورژن از بازی هستند. شاهزاده نیز وقتی به شهر باز می گردد که دشمن همه جا را به آتش کشیده است و به تصرف خود در آورده است.

 

 

 

آن دسته از سربازانی که در بازی Prince of Persia TSOT شهر Babylon را به کنترل خود در آورده اند، Kaileena را با خود به نزد Vizier می برند و او را تحویل می دهند. Vizier که قبلا به شاهزاده قول داده بود تا او را آزاد کند، پس از مدتی خیانتش آشکار می شود و هم چنین آن شخصیت را به قتل می رساند و بر قدرت خود می افزاید. شن های زمان آزاد می شوند و هیچ چیزی نمی تواند جلودار این فرد خبیث و قدرت طلب شود.

خنجر زمان یا همان The Dagger of Time به دست شاهزاده می افتد ولی این چیز ارزشمند باعث به وجود آمدن تغییراتی در شما می شود. حال در نقش دو شخصیت Prince و Dark Prince در Prince of Persia TSOT ایفای نقش خواهید کرد و هر زمانی که اراده کنید، می توانید چهره تان را تغییر دهید. در واقع به Sand Creature تبدیل شده اید و کنترل خود را به طور کامل در دست ندارید، پس باید مواظب باشید تا آسیبی به طور ناگهانی به کسی وارد نکنید و از قدرتی که به دست آورده اید، در مسیر مناسب استفاده نمایید. سلاحی که در حالت عادی بازی Prince of Persia TSOT دارید، همان شمشیر های خون آلودیست که در نسخه های قبلی هم با آن ها به نبرد می رفتید اما در حالت Dark Prince سلاح های جدیدی از جمله زنجیر هاییست که باعث بالا رفتن سرعت عملتان می شوند.

حجم فایل : 261.41 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 416
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
بازدید : 416

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر